سير سياه ارزان/09109483228

سفارش تعداد بالاي قهوه هاي گانودرما

سير سياه ارزان/09109483228

خريد سير سياه مرغوببا خريد سير سياه مرغوب و با كيفيت مي توان از آن در قالب وعده هاي غذايي جهت حفظ سلامتي بدن بهره برد. از مهمترين دغدغه هاي خريداران سير سياه دريافت سير سياه اصل و درجه يك با قيمت استاندارد و كيفيت مرغوب مي باشد. جهت خريد عمده و خرده سير درجه يك اصل راهكار هاي مختلفي پيش روي خريداران اين محصول قرار دارد.
يكي از بهترين راهكار ها جهت خريد بهترين سير سياه سر زدن به سايت خريد اينترنتي مي باشد. در سايت خريد اينترنتي سير سياه بهترين برند هاي اين محصول بدون واسطه و با قيمت استاندارد در دسترس خريدار قرار مي گيرد. از مزاياي خريد سير سياه از طريق سايت خريد اينترنتي دريافت بسته بندي هاي استاندارد سير سياه درجه يك و اصل و كاهش هزينه هاي جانبي خريد مي باشد.
سير سياه گياهي پر خاصيت است كه پروسه توليد و فرآوري آن از طريق تغييرات بر روي سير معمولي انجام مي شود. سير سياه در ميان مردم جايگاه خاصي پيدا كرده است.
آشنايي با سير سياه اين محصول پرخاصيت
سير سياه را امروزه به عنوان يك گياه دارويي و پر خاصيت براي درمان بسياري از مشكلات و بيماري ها استفاده مي كنند. اين نوع از سير در واقع همان سير معمولي است كه طي تغييراتي به سير سياه تبديل مي شود و به دليل رنگ آن به اين نام ناميده مي شود. اين دارو اولين بار در كشور كره تهيه و توليد شد و مورد مصرف قرار مي گرفت.
سير سياه چيستزماني كه سير معمولي را تخمير مي كنند فعل و انفعالاتي بر روي آن انجام مي شود كه باعث تغيير در رنگ، بو، طعم و خواص آن مي گردد. اين سير حالتي ژله اي پيدا مي كند و در طي اين روند تغييرات بوي سير كه برخي به آن حساس هستند از بين مي رود. اين روند بايد طي حرارت و رطوبت خاص و اندازه گيري شده انجام شود تا نتيجه صحيح بدست آيد. در نهايت محصول بدست آمده رنگي تيره دارد اما تندي سير عادي را نداشته و اين فرآيند به آن طعمي شيرين مي بخشد كه افراد مي توانند به راحتي آن را جويده و ميل كنند و همانطور كه به آن اشاره شد بوي تند و تيز سير هم كه براي بسياري از افراد آزار دهنده است نيز در اين محصول از بين مي رود.
سير سياه ارزان
خواص فوق العاده سير سياهاولين و مهمترين خاصيت اين داروي گياهي ضد سرطان بودن آن است زيرا داراي آنتي اكسيدان هاي فراواني مي باشد. همچنين خاصيت بالا بردن سيستم ايمني بدن را كه سير معمولي دارد، همچنان در خود حفظ كرده است. در كاهش استرس و جلوگيري از بيماري هاي تنفسي مانند آسم نيز بسيار موثر بوده و در فصل سرد سال از سرماخوردگي نيز جلوگيري مي كند. اين سير براي افرادي كه دچار ورم مفاصل هستند و يا از دردهاي عضلاني رنج مي برند نيز بسيار مفيد است. اين سير به افرادي كه مشكلات نوساني فشار خون دارند نيز كمك كرده و فشار خون را تنظيم مي كند.
اينها تنها تعدادي از خواص اين نوع از سير هستند كه ما با استفاده از آن مي توانيم به آنها دست پيدا كنيم و به حفظ سلامتي خود كمك كنيم. البته اخيرا برخي از محصولات ديگر نيز با كمك اين سير تهيه مي شود و در دسترس مردم در جهان قرار مي گيرد. از اين دست مي توان به قرص هاي مكمل اشاره داشت كه البته فعلا تنها كشور ويتنام آن را توليد و به بازار جهاني عرضه كرده است.
سير سياه فروش
توليد و تهيه اين محصول در ايراناين محصول فوق العاده در گذشته در كشور ما توليد نمي شد و افرادي كه نياز به تهيه و استفاده از آن داشتند مجبور به خريد آن از مراكزي مي شدند كه اين محصول را وارد كشور مي كردند. اما اولين بار با ساخت دستگاه مخصوص اين كار كه به درستي عمل تخمير را با حرارت (دماي 60 تا 77 درجه) و رطوبت مناسب براي توليد سير سياه انجام مي داد در استان سمنان و شهر دامغان اين محصول در كشور توليد شد و امروزه سير سياه ارزان با قيمتي مناسب به دست مصرف كنندگان مي رسد.
با پيشرفت توليد اين سير در كشور، مي توان آن را به شكل هاي مختلف در اختيار مردم قرار داد. حتي مي توان با خشك كردن آن اين محصول را به صورت پودر شده در اختيار مصرف كنندگان قرار داد تا بتوانند مصارف متنوعي داشته باشند.

 

سير سياه از كجا تهيه كنيم

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.