قهوه لاته گانودرما براي لاغري/09109483228

سفارش تعداد بالاي قهوه هاي گانودرما

قهوه لاته گانودرما براي لاغري/09109483228

قهوه لاته گانودرما
قهوه لاته گانودرما يكي ديگر از فرآورده هاي قهوه با قارچ گانودرما است كه از تركيب شدن موادي مانند عصاره قارچ گانودرم، قهوه اسپرسو، شكلات شيرين و همچنين شير داغ به دست مي آيد در واقع قهوه لاته گانودرما نوعي نوشيدني شكلاتي است كه بيشتر آن را با نام كافه لاته با گانودرما يا همان قهوه لاته گانودرما مي شناسند. البته اين قهوه شيرين با توجه به ذائقه هاي مختلف در طعم هاي متنوعي توليد شده و اغلب مصرف كنندگان، قهوه لاته گانودرما با طعم خامه را دوست دارند. اين نوشيدني اگر چه مي تواند در مصرف روزانه و يا بسياري از مهماني ها مورد مصرف قرار بگيرد اما بيشتر جنبه دارويي دارد، در واقع به دليل وجود مواد آرام بخش در قارچ گانودرما، قهوه لاته گانودرما اين توانايي را دارد تا هر گونه استرس و ناراحتي هاي روحي را از شما برطرف كند و حس آرامش و سرزندگي و البته نشاط را در شما به وجود آورد.
 
قهوه لاته گانودرما چيست؟
در پاسخ به اين سوال كه قهوه گانودرما لاته چيست؟ مي توان گفت اين قهوه يك تركيبي از شير، كاكائو و همچنين نوعي قهوه است كه با تركيب اين سه ماده خوشمزه با يكديگر موكا يا همان موكاچينو گفته مي شود در حقيقت قهوه لاته گانودرما يك كافه لاته اي است كه در تركيبات آن كاكائو افزوده شده و يا همان هات چاكلتي است كه به آن اسپرسو افزوده شده است و بيشتر در بين مصرف كنندگان با نام قهوه موكا گانودرما شهرت دارد. اين محصول يك نوشيدني منحصر بفرد مي باشد كه كاكائو در كنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجايي كه قارچ گانودرما پوسته سفت و سختي داشته و طعم تلخ و تندي دارد پس استفاده كردن اين قارچ به صورت خام غير ممكن است اما هنگامي كه با يك طعم دلچسب مانند شير كاكائو مخلوط شود بدون شك اين قابليت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترين شكل ممكن در قهوه لاته گانودرما جاي داده و به مصرف كننده القاء دهد.
اما خوب است بدانيد اين محصول اصلا نمي تواند جايگزين مناسبي براي داروهاي شيميايي باشد بلكه به عنوان يك ماده مغذي مي تواند تنها يك مكمل براي بهبود سلامت شما به حساب آيد. بنابراين با مصرف اين محصول هيچگاه استفاده از داروهاي شيميايي خود را قطع نكنيد. زيرا نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما زماني مي توانند بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشند كه شما با استفاده از اين نوشيدني هاي خوشمزه، پيشگيري هاي لازم در برابر ابتلا به امراض و بسياري ناراحتي هاي جسمي و روحي را هم انجام دهيد.
 
 
قهوه فوري لاته دكتر بيز
شركت دكتر بيز يكي از مشهورترين واحدهاي توليدي محصولات گانودرما در كشور است كه توسط بكارگيري مدرن ترين دستگاه هاي روز دنيا و مرغوب ترين نوع قارچ گانودرما توانسته با استفاده از گنجاندن قارچ گانودرما در لذيذترين قهوه گانودرما لاته، يك نوشيدني شيرين و دلچسب را توليد كند كه شما مي توانيد با استفاده از اين قهوه ساده از خواص شگفت انگيز قارچ گانودرما بهره كافي را ببريد. تمامي محصولات شركت دكتر بيز از جمله قهوه ي لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما داراي گواهينامه معتبر از سازمان غذا و دارو و همچنين گواهينامه بين المللي هستند. اين شركت در توليد نمونه هاي مختلفي از قهوه همراه با فرآورده هاي قارچ گانودرما تمام استانداردها را رعايت كرده و قهوه هاي قارچ گانودرما را به عنوان مكملي براي بهبود بسياري از بيماري ها معرفي كرده است. اين فروشگاه به عنوان يكي از مراكز عرضه كننده محصولات گانودرما سعي كرده تا تمامي طعم هاي قهوه گانودرما توليد شده در شركت دكتر بيز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب يك قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.
 
قهوه لاته گانودرما براي لاغري
با توجه به وجود قهوه اسپرسو در قهوه موكا گانودرما اين محصول داراي مقادير قابل توجهي كافئين مي باشد كه به طور چشمگيري كافئين مي تواند علاوه بر افزايش دادن سطح هوشياري باعث شود تا سوخت و ساز در بدن بالا رفته و بدون فعاليت هاي ورزشي سخت و طاقت فرسا شما شاهد كاهش وزن خود باشيد. قهوه فوري لاته دكتر بيز همانطور كه از نامش پيداست سريعا با حل شدن در آب جوش آماده شده و قابل استفاده مي باشد و اين قابليت را دارد تا طي دو دوره مصرف از مرغوب ترين قهوه لاته گانودرما براي لاغري، گردش خون رساني به سلول ها افزايش يافته و بافت هاي چربي از يكديگر گسسته شوند.
اين محصول كاملا گياهي بهبود سلامت پوست را پس از لاغري تضمين مي كند و تاثيرات مثبتي را در افراد چاق از خود نشان مي دهد. در واقع قهوه لاته گانودرما براي لاغري نه تنها طعم خوشمزه اي دارد بلكه به دليل وجود قارچ گانودرما حاوي مواد مفيدي مانند اسيد آمينه و تري ترپنوئيد است كه سبب شده است تا اين قهوه گانودرما سازش زا باشد. اين قارچ كه به قدرت معنوي شهرت دارد، سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و مي تواند بهترين سم زدايي و همچنين پاكسازي را در بدن انجام دهد.
تصوير ۴
خواص قهوه لاته گانودرما
وجود كاكائو در كنار مزاياي بيشمار قارچ گانودرما در قهوه موكا گانودرما خواص فراواني را حاصل نموده است كه از مهمترين اين خاصيت ها مي تواند به موارد زير اشاره كرد.
_ حاوي پلي فنول
_ ايجاد حس آرامش
_ تنظيم كننده فشار خون
_ بالا بردن عملكرد پانكراس و افزايش ترشح انسولين
_ كاهش خطر ابتلا به حمله هاي قلبي و همچنين سكته هاي مغزي
_كنترل وزن
_دفع راديكال هاي آزاد و حفاظت بدن در برابر اغلب سرطان ها
_ تسكين سر درد
_ رفع مشكلات پوستي
_ جلوگيري از ريزش مو
_ترميم قسمت هاي از بدن كه آسيب ديده باشند
_ترشح هورمون هاي مفيد مانند آدرنالين براي آرامش بخشي در بدن
البته خوب است بدانيد زنان باردار و همچنين خانم هاي شيرده بهتر است با مشورت پزشك اين قهوه را استفاده كنند.

 

 

خريد قهوه لاته دكتر بيز

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/

خواص تخم کتان برای بدن و لاغری

1- درمان مشکلات ناشی از یائسگی: تخم کتان سرشار از اُمگا 3 می باشد. تحقیقات نشان داده است که هر چه میزان امگا 3 در بدن زنان بیشتر باشد، علائم یائسگی مانند گر گرفتگی کمتر می شود. همچنین تخم کتان حاوی لیگنان یا همان استروژن گیاهی است که باعث تنظیم هورمون ها در این دوران می شود.

2- پیشگیری از سرطان سینه: لیگنان موجود در دانه کتان سوخت و ساز هورمون استروژن بدن را تغییر می دهد. در زنان یائسه تولید استروژن های فعال را کم می کند که این خود ریسک ابتلا به سرطان پستان را می کاهد. همچنین تخم کتان رشد سلول های سرطانی در بافت پستان را کاهش می دهد.درمان درد سینه بعد از شیر گرفتن کودک

3- درمان کیست تخمدان: استفاده از تخم کتان میزان تستوسترون را در زنان دارای کیست تخمدان تا 89 درصد کاهش دهد و به طور کلی موجب کاهش تستوسترون و کم شدن موهای زائد و ناباروری می شود و تستوسترون اضافه را از بدن دفع می کند.

بذر کتان برای لاغری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.