آرشیو مهر ماه 1400

سفارش تعداد بالاي قهوه هاي گانودرما

قيمت سبوس برنج دكتر بيز/09109483228

سبوس برنج گانودرما مفيد براي كبد و ضد سرطان

اما يكي ديگر از اساسي ترين خواص استفاده از سبوس برنج مبارزه با سرطان مي باشد. اين محصول يك ماده ضد سرطاني بوده و براي كبد بسيار مفيد شناخته شده است. به طوري كه فيبر موجود در آن منجر به پيشگيري از سرطان ‌هاي گوارش به خصوص كولون مي شود. از آنجايي كه مطالعات انجام شده نشان مي ‌دهد اگر رژيم غذايي حاوي سبوس برنج باشد، رابطه مستقيمي با كاهش سرطان روده بزرگ دارد. پس طبيعتا استفاده از سبوس برنج به همراه غذا مي تواند در اين امر دخيل باشد. توجه داشته باشيد به دليل كاهش زمان تماس مواد سرطان ‌زا با سطح داخلي روده موجب شده است كه مصرف غذاهاي فيبردار جهت پيشگيري از سرطان مفيد شناخته شود. همچنين تحقيقات انجام شده نشان مي‌دهد استفاده از سبوس برنج با وجود مقادير بالاي آنتي اكسيدان و ويتامين اي باعث از بين رفتن سلولهاي سرطاني مي شود و اين امر سبوس برنج قهوه اي را به يك ضد سرطان قوي تبديل نموده است. علاوه بر اين توجه داشته باشيد كه اين محصول مي تواند به ارتقاء كارايي سلول‌ هاي سالم بدن نيز كمك كند.

تصوير ۱۰

 

لاغري با سبوس برنج دكتر بيز

بسياري از افراد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز براي لاغري را تهيه مي ‌كند به طوري كه با وجود مقادير بالاي فيبر موجود در سبوس برنج استفاده از اين محصول منجر به كاهش اشتها و جلوگيري از پرخوري مي شود، در نتيجه سبوس برنج قهوه اي براي لاغري مي تواند بسيار مناسب باشد. همچنين از آنجايي كه اين محصول در درمان يبوست موثر است و يبوست خود نيز يكي از عوامل چاقي به حساب مي‌آيد پس طبيعتا سبوس برنج دكتر بيز و لاغري رابطه اي مستقيم دارند. حال با وجود اينكه استفاده از رژيم غذايي سبوس برنج و مصرف اين محصول به همراه نوشيدني ها يا برنج كمك مي كند تا يكي از سالم ترين و اساسي ترين رژيم هاي غذايي را داشته باشيد پس پيشنهاد مي شود اين سبوس را با كالري كمي كه دارد حتما در رژيم غذايي خود اضافه نماييد. سبوس برنج گانودرما به سلامت و مراقبت از پوست در هنگام استفاده از رژيم غذايي كمك كند.

 

سبوس برنج دكتر بيز براي ريزش مو

اگر شما هم از افرادي هستيد كه به سلامت پوست و موهاي خود بسيار اهميت مي دهيد يا از ريزش موي خود بسيار نگران هستيد، ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه اقدام به خريد سبوس برنج قهوه اي لايه دوم كنيد. زيرا اين محصول با ويتامين هاي گروه ب كه دارد براي فعال سازي پياز مو بسيار توصيه شده و به رشد بهتر موها كمك مي ‌كند. علاوه بر اينكه براي استفاده از خواص سبوس برنج گانودرما جهت رشد مو مي توانيد به صورت خوراكي اين محصول را مصرف كنيد. اگر تمايل داشته باشيد به صورت ماسك مو از سبوس برنج استفاده كنيد، مي توانيد مقداري سبوس را با زرده تخم مرغ مخلوط كرده و حدود ۳ ساعت قبل از حمام آن را روي سر قرار داده و سپس داخل حمام موهاي خود را به خوبي شستشو دهيد. اين امر موجب مي شود كه عليرغم تحريك پياز مو و جلوگيري از ريزش مو سفيد شدن موهاي شما نيز به تعويق بيفتد و با همين كار ساده مي توانيد موهاي مشكي زيبايي داشته باشيد.

تصوير ۱۲

 

سلامت قلب با سبوس برنج قهوه اي

امروزه مشاهده مي‌ شود كه بيماري ‌هاي قلبي يكي از شايع ترين بيماري ‌هاي قرن بوده و بسياري از مرگ و مير ها ناشي از بيماري هاي قلبي است. جالب است بدانيد يكي ديگر از خواص سبوس برنج قهواي دكتر بيز كمك به سلامتي قلب و شريان هاي قلبي است. به طوري كه فيبر رژيمي موجود در اين محصول موجب كاهش فشار خون شده و در نتيجه كاهش سطح كلسترول خون را به همراه دارد كه اين امر موجب مي شود كه حساسيت انسولين بهبود پيدا كرده و در نتيجه ميزان مرگ و مير ناشي از بيماري هاي قلبي عروقي به پايين ترين حد خود برسد. توجه داشته باشيد در سبوس برنج قهوه اي تركيباتي وجود داشته كه در داروهاي كنترل فشارخون و كلسترول مورد استفاده قرار مي گيرد پس طبعا اگر شما به صورت طبيعي از اين محصول استفاده كنيد هم خواهيد توانست چربي و هم فشارخون خود را در حد نرمال حفظ كنيد.

تصوير ۱۳

ويتامين هاي موجود در سبوس برنج گانودرما

به طور كلي در خصوص ويتامين هاي موجود در سبوس برنج قهوه اي بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول داراي ويتامين هاي B6 بوده كه منجر به تقويت مو و جلوگيري از ريزش و سفيدي مو مي شود. ويتامين E موجود در آن نيز خاصيت آنتي اكسيداني داشته و در لايه چربي ديواره سلول قرار گرفته و همچنين خواص بي نظير ضد پيري و ضد چروك پوست را به همراه دارد. پانوتونيك اسيد موجود در سبوس برنج نيز منجر به بهبود سيستم تنفسي مي گردد از اين رو اگر شما جزء افرادي هستيد كه در اين زمينه نيز با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كنيد پيشنهاد مي شود به فكر تهيه سبوس برنج باشد. از ديگر ويتامين ‌هاي سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز مي توان به ويتامين هاي B1، ويتامين هاي B2، ويتامين ‌هاي B5، آهن، منيزيم، فسفر، پتاسيم، روي، منگنز، مس، اسيدهاي چرب ضروري و سلنيوم اشاره نمود.

تصوير ۱۴

 

پروتئين موجود در سبوس برنج قهوه اي گانودرما

سبوس برنج گانودرما كه محصول فرعي كشاورزي مي باشد به گونه‌ اي بوده كه پروتئين موجود در آن حدود ۵۱ درصد بوده و ۷۳ درصد از آن به صورت محلول در آب مي باشد. از آنجايي كه اين محصول خاص و منحصر به فردي به عنوان ماده ضد آلرژي و ضد سرطان است امروزه از آن به عنوان پروتئين برتر غلات يافت مي شود. پروتئين موجود در اين ماده نسبت به ديگر پروتئين ها ماده مغذي برتر شناخته شده. تحقيقات انجام شده نشان مي دهد كه تنها واكنش هاي نامطلوب به كوچكي نسبت به پروتئين اين مواد غذايي مشاهده مي شود. پروتئين موجود در سبوس برنج داراي اسيد آمينه هاي مهم بودن كه در تغذيه تمامي افراد مورد نياز است. همچنين مي‌ توانند آن را برطرف كنند از اين رو طبيعتا استفاده از اين محصول مي تواند براي همه افراد مناسب و حتي ضروري باشد.

تصوير ۱۵

 

خريد سبوس برنج گانودرما

حال با توجه به آنچه در خصوص خواص منحصر به فرد سبوس ‌برنج گانودرما گفته شد سوالي كه براي بسياري از افراد پيش مي‌ آيد اين است كه سبوس برنج قهوه اي از كجا تهيه كنيم، توجه داشته باشيد در حال حاضر گانودرما سبوس برنج قهوه اي از محصولاتي است كه در فروشگاه دمنوش هاي لاغري ارائه مي شود و امكان خريد ارزان و قيمت مناسب آن براي شما به وجود آمده است به طوري كه بايد بدانيد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز قيمت باور نكردني و بسيار مناسبي در اين فروشگاه داشته در حالي كه از كيفيت مطلوبي برخوردار است. لازم به ذكر است كه بدانيد سبوس برنج قهوه اي خريد و فروش شده در اين فروشگاه داراي تمامي استانداردهاي لازم است و از آنجايي كه قيمت سبوس برنج گانودرما در اين فروشگاه به صرفه مي باشد هر روزه به مشتريان اين محصول اضافه مي شود.

تصوير ۱۶

 

قيمت سبوس برنج دكتر بيز

شايد در بسياري از موارد شما مشاهده كنيد كه قيمت پودر سبوس برنج قهوه اي در بازار بسيار نامعقول است زيرا به طور كلي سبوس برنج قهوه‌اي محصولي است كه به وفور يافت مي شود اما اگر هنگامي كه با سوال سبوس برنج قهوه اي از كجا بخرم روبرو شديد و به اين نتيجه رسيديد كه اين محصول را از فروشگاه دمنوش هاي لاغري تهيه كنيد مطمئن باشيد محصولي كه از اين فروشگاه خريداري خواهيد كرد غلاتي كاملا مناسب بوده و نسبت به ساير محصولات بازار از كيفيت بسيار بالاتري برخوردار مي باشد. از اين رو اگر قيمت سبوس برنج قهوه اي بيز در فروشگاه دمنوش هاي لاغري نسبت به ديگر برندهاي سبوس برنج بيشتر باشد تنها كافي است يك بار اين محصول را انتخاب كنيد تا از كيفيت و مرغوبيت آن مطمئن شويد. البته توجه داشته باشيد با وجود از ميان برداشتن دلالان قيمت سبوس برنج قهواي دكتر بيز در اين فروشگاه واقعاً مقرون به صرفه مي باشد. در واقع قيمت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز به نرخ نمايندگي آن و مستقيم از شركت به دست مشتري مي رسد.

 

خريد اينترنتي سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

تفاوت سير سفيد و سير سياه/09109483228

سير سياه دكتر بيز براي لاغري

شايد براي شما هم سوال باشد كه آيا سير سياه دكتر بيز براي لاغري موثر است ؟ در پاسخ بايد بگوييم بله تاثير دارد بدليل اينكه مهم تر از همه سير سياه بسيار سطح انرژي و شادابي بدن را در طول روز بالا مي برد و باعث مي شود تحرك بدني شما بالا رفته و بدون اينكه احساس خستگي كنيد مي توانيد مقدار زيادي كالري بسوزانيد . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا يك حبه سير سياه بيز مصرف كنيد علاوه بر كلاژن سازي و افزايش مقاومت بدن ،ميزان سولفور موجود در آن باعث مي شود به هيچ عنوان دردهاي ناشي از تحرك زياد و ورزش را احساس نمي كنيد . اگر قصد كاهش وزن بصورت طبيعي و پايدار را داريد مصرف روزانه اين كالا توصيه مي گردد.

لازم به ذكر است سير سياه انرژي زا است و باعث افزايش مقاوت بدن مي‌شود، ورزشكاران طرفداران خوبي براي خريد اين سير جادويي هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف مي‌كنند. يك بار معمولا در وعده صبحانه، يك بار قبل از تمرين و يك بار به عنوان ميان وعده.
تفاوت سير سفيد و سير سياه

قبل از خريد سير سياه شايد برايتان سوال باشد كه  تفاوت بين سير سفيد و سير سياه چيست ؟

     سير خام تلخ است و بسياري از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعكس، سير سياه بسيار شيرين است و مي‌توانيد آن را با لذت ميل كنيد.
     بعد از مصرف سير خام دهان بوي بدي مي‌گيرد و اگر شما بخواهيد با كسي صحبت كنيد بسيار زشت و ناپسند است كه دهان شما بوي سير دهد اما با خيال راحت در هرجايي مي‌توانيد سير سياه مصرف كنيد چرا كه بدون بو است.
     سيرخام كمي سفت است و جويدن آن كمي دشوار است اما سير سياه داراي بافت جويدني و نرم مي‌باشد.

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز مانند سير سفيد معمولي است و بهترين موقع براي مصرف آن صبح ناشتا است. مي توانيد آن را همراه نان در وعده هاي صبحانه ميل كنيد. اگر چند روز خوردن سير سياه در صبح را امتحان كنيد متوجه مي‌شويد كه در آن روز چقدر شما با انرژي و سرحال هستيد. هم چنين توصيه مي‌شود به علت انرژي زا بودن قبل از خواب آن را نخوريد باعث بي‌خوابي در شما مي‌شود.
چه مدت مي‌توان سير سياه را نگهداري كرد؟

ماندگاري سير سياه بسيار زياد است شما مي‌توانيد آن را در پلاستيك يا شيشه در دماي معمولي منزل تا يك سال نگهداري كنيد. مصرف كنندگان سير سياه سير سياه براي اولين بار در كشور كره براي مصارف دارويي توليد شد. در گذشته سير سياه به عنوان يك غذاي سنتي در كشورهاي آسيايي مانند ژاپن، تايلند و كره جنوبي مصرف مي‌شده اما در دهه‌‌هاي اخير به علت آشكارشدن مزاياي آن بر همگان، افراد زيادي به خريد سير سياه روي آورده‍‌اند و اين محصول توانسته پا در بازارهاي جهاني بگذارد.

 

منبع نوشته ها

تهيه لباس مرد عنكبوتي براي كودكان

اين محصول در رنگ قرمز و سفيد نيز ارائه شده است و شما از طريق زير مي توانيد براي خريد مدل قرمز و سفيد آن اقدام نماييد :
 
شما عزيزان همچنين مي توانيد جهت تهيه اين محصول با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نماييد .
 
تهيه لباس مرد عنكبوتي براي كودكان
 
لباس مرد عنكبوتي يكي از لباس ها و هداياي مورد علاقه و بسيار جذاب براي كودكان و به خصوص كودكان پسر مي باشد كه علاقه شديدي به شخصيت هاي ابر قهرماني مانند اسپايدرمن دارند و به خوبي دنبال كننده فيلم ها و انيميشن هاي ساخته شده در ارتباط با اين شخصيت هاي خيالي هستند. در اين قسمت قصد داريم تا بيشتر در ارتباط با نحوه تهيه و خريد لباس مرد عنكبوتي در اصفهان براي شما صحبت كنيم و اطلاعاتي را در اين خصوص در اختيار شما قرار دهيم تا در صورت تمايل براي تهيه لباس عنكبوتي براي فرزند خود بتوانيد به راحتي اين كار را انجام دهيد. پس با ما همراه باشيد.
 
فروش لباس مرد عنكبوتي در اصفهان
همان‌طور كه مي‌ دانيد در دنياي امروز فيلم ها و انيميشن هاي مختلفي در ارتباط با شخصيت هاي تخيلي و همين طور ابر قهرماني در حال ساخت بوده و يا قبلا ساخته شده اند كه به علت جذابيتي كه در بين مخاطبان داشته اند، سازندگان اين فيلم ها و انيميشن ها تصميم گرفته اند كه توليد آنها را ادامه داده و موضوعات داستاني خود را گسترده تر كنند تا بتوانند قسمت هاي بيشتري از اين محصولات را توليد نمايند و پول بيشتري به جيب بزنند.
 
علاقه كودكان به لباس اسپايدرمنجذابيت چنين فيلم هايي مانند فيلم اسپايدرمن باعث شده تا اين فيلم در بين تمامي قشر هاي سني به خصوص كودكان و نوجوانان به محبوبيت بالايي دست پيدا كند و از اين رو شركت ها و كارخانجات توليد كننده اسباب بازي و لباس و يا حتي بازي هاي مختلف مانند بازي هاي كامپيوتري نيز با توجه به علاقه مندي مخاطبان به اين شخصيت‌ هاي ابر قهرماني، تصميم گرفته اند تا محصولاتي را در ارتباط با آن ها توليد كرده و از درآمد سرشار به وجود آمده توسط چنين شخصيت هايي برخوردار شوند.
كارخانه ها و شركت هاي توليد كننده لباس هاي كودك و نوجوان با توجه به محبوبيت شخصيت اسپايدرمن در بين اين قشر سني تصميم به توليد لباس مرد عنكبوتي براي سنين مختلف كودك و نوجوان گرفته و مدل هاي مختلفي از آن را توليد كرده و وارد بازار كرده اند كه به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است.
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سالپرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان


خريد لباس مرد عنكبوتي 3 تا 5 سالپرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان


خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سالپرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان


خريد لباس مرد عنكبوتي 5 تا 8 سالپرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان


خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سالپرداخت درب منزل قيمت : 145 هزار تومان


خريد لباس مرد عنكبوتي 8 تا 12 سالپرداخت آنلاين قيمت : 110 هزار تومان


قيمت لباس مرد عنكبوتي در اصفهان
لباس مرد عنكبوتي كه در ابعاد و مدل هاي مختلف توليد مي شود جنس هاي مختلفي نيز داشته و با توجه به كيفيت دوخت و همينطور جنس آن قيمت هاي متفاوتي نيز دارد كه چون به صورت ست به فروش مي رسند اغلب رنج قيمت آنها حدودا از ۳۰۰ هزار تومان به بالا مي باشد كه قيمت دقيق آن با توجه به جنس و مدل لباس توسط توليد كننده و فروشنده تعيين خواهد شد. شركت هاي توليد كننده لباس اسپايدرمن در ابتدا فقط شركت هاي خارجي بودند و اغلب لباس هاي موجود در بازار ايران و ساير كشورها را نيز آنها تامين مي كردند. همانطور كه مي دانيد در كشور چين در اين زمينه هم براي آنكه نبض بازار دنيا را در دست داشته باشد لباس هاي كودكانه مربوط به شخصيت هاي ابرقهرماني مختلف را توليد و روانه بازار كرده است.
 
توليد كننده هاي داخلياما اخيراً شركت ها و كارخانجات توليد كننده لباس هاي كارتوني و ابرقهرماني در ايران نيز شروع به كار كرده اند كه در كنار ساير محصولاتي مانند اسباب بازي چنين محصولاتي را نيز براي كودكان و نوجوانان توليد كرده و روانه بازار مي‌ كنند كه اين موضوع سبب شده تا قيمت اجناس توليدي پايين تر از اجناس وارداتي باشد و تا حدي آن ها بتوانند نبض بازار را در دست بگيرند.
براي تهيه لباس مرد عنكبوتي در اصفهان بايد به نكات مختلفي توجه نماييد كه از جمله آنها مي توانيم به مدل لباس اسپايدرمن اشاره كنيم. شركت هاي زيادي هستند كه لباس مرد عنكبوتي را توليد مي كنند و هر كدام سبك خاص خود را در توليد اين محصول دارند اما اغلب آنها ست لباس اسپايدرمن را مانند ساير لباس هاي اين چنيني به صورت سه تيكه و يا يكسره به همراه نقاب توليد مي نمايند. لباس هاي سه تيكه كه شامل نقاب بلوز و شلوار هستند كه در سايزهاي مختلفي توليد مي شوند. اما لباس اسپايدرمن يكسره تقاضاي بيشتري نسبت به مدل هاي ديگر در بازار دارد و اغلب افراد سعي مي كنند تا اين مدل لباس را براي كودكان خود تهيه نمايند.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%b1/